【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

侷着爛裙遲大到 真空陳瀅內疚爆喊

發佈時間: 2018/04/18

陳瀅昨日與好姊妹劉佩玥(Moon)出席化粧品活動,不過二人竟然遲足45分鐘才相繼現身。原來陳瀅在活動前不慎整爛裙,無計可施下惟有真空上陣,她狼狽得忍不住當場落淚,認真陰公豬。

姍姍來遲的陳瀅穿上淺藍色連身裙現身,自知遲大到的她一到場即連聲道歉,坦言昨日諸事不順︰「我由尖沙咀坐車過嚟銅鑼灣,點知遇上撞車,塞得好緊要;嚟到又發現條裙爛咗,經理人已立刻幫我買另一條裙,但本身條裙拉鏈卡住咗除唔到,搞到後面穿咗個窿,索性除咗個Bra。」她尷尬表示被迫真空上陣,自言要大家等待十分內疚︰「以後出街要帶定多一件衫同鉸剪,如果除唔到衫就剪爛佢,依家又尷尬又內疚又對唔住。」說罷即忍不住當場落淚,老友阿Moon見狀即攬實安慰。

劉佩玥為周志文打氣

同場的阿Moon雖然沒有爆裙,但原來她義氣行先,不想掉低陳瀅先行到場,結果雙雙遲到。早前阿Moon病倒入院,原來是腸胃淋巴發炎︰「之前以為只係肚痛,但痛到好似扭毛巾咁,卒之入院住咗一晚檢查。我咁大個女第一次咁着緊健康,我Keep住入院嘅手帶,提醒自己要珍惜健康,有病就睇醫生。」

問到緋聞男友周志文有沒有探望她?她表示自己只住了一晚醫院,所以周志文沒有探病,但有傳短訊慰問。另外,早前Moon被指做「跟得女友」,為打籃球賽的周志文在場邊打氣,她笑指大家太敏感︰「我鍾意睇比賽,同埋當日仲有其他朋友落場。當然我都支持佢啦。」

採訪︰Pauline

編輯︰李潔盈

美術︰梁政敏