【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

阿米爾汗跳印度舞 謝安琪引薦老公去Bollywood

發佈時間: 2018/04/18

謝安琪(Kay)前晚與「印度劉德華」阿米爾汗(Aamir Khan)、印度女星Zaira Wasim出席電影《打死不離歌星夢》宣傳活動,吸引近300名粉絲擠滿整個商場。

大會安排眾人與觀眾玩遊戲,阿米爾汗更親身教跳Bollywood舞蹈,謝安琪即場獻唱粵語版電影主題曲《歌聲如初》,獲「印度劉華」大讚歌聲悅耳。

問Kay可有趁機介紹香港電影?她說︰「佢叫我寫張List,我寫咗麥浚龍執導嘅《殭屍》,會靜靜雞寫啲張繼聰嘅戲落去,其實係佢(阿聰)逼我咁做嘅。」Kay獻唱主題曲需要不斷飈高音,是否難度很高?她表示︰「因為原曲係小朋友唱嘅,改編同演繹時都要保持印度風格,但又不失廣東元素,所以唱嘅時候都有少少難度。」

印度劉華想與港星合作

此外,三人前日出席香港大學講座,阿米爾汗表示能夠與師生一齊交流很開心,並讚賞香港學生有追求同好奇心。至於擔任金像獎頒獎嘉賓,阿米爾汗直言見到多位巨星,希望將來可以與他們合作。

撰文︰Pauline

攝影︰林良明

編輯︰陳禮恒

美術︰梁政敏