【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

失落金像影后 鄧麗欣反戥阿澤唔抵

發佈時間: 2018/04/19

憑《空手道》早成為雙料影后的鄧麗欣(Stephy),日前雖然失落金像獎「最佳女主角」,但她前晚出席電影《起底組》煞料宴時,坦言未有失望,只緊張自己是否以最靚狀態出席盛事,又表示替《空》片導演杜汶澤失落「新晉導演」獎感到不開心。

金像獎頒獎禮曲終人散,首次角逐影后的Stephy最後敗給毛舜筠,她笑言有點失落,因感覺就像完成一個大騷,反而對於輸掉影后不覺失望。她說︰「當晚其實無去諗賽果,反而成個頒獎禮回憶令我好深刻,自己就最緊要靚,件衫真係好鍾意,贏咗『最佳衣着獎』算係對借衫畀我嘅人有交代,呢個對我嚟講唔係安慰獎。」

Stephy又稱,頒獎禮前收到很多打氣的留言,就算爭輸亦收到不少鼓勵短訊。提到舊愛方力申透過傳媒鼓勵她繼續努力,她表示沒有收到小方的短訊:「我會保持初心,因為我真係好鍾意做戲,咁樣令我更有動力同目標,期待下次再有提名。」對於好友阿澤失落新晉導演獎,她說:「有少少唔開心,另外《藍天白雲》都有唔少提名,其實我好想梁雍婷攞新演員,獎項係一種鼓勵!」

游學修想追Stephy

同場的游學修在《起底組》演喜歡查案的宅男,他笑言以為可以與Stephy演情侶,誰知只得幾場對手戲。他更自爆向來視Stephy為偶像,問他會否展開追求?他連聲表示︰「如果佢單身,我誓死追佢,不過有雜誌話佢好似拍緊拖喎!」他大讚Stephy不但是他心中女神,更相當有義氣,因早前他邀Stephy客串電視劇,對方二話不說答應:「我收到佢回覆嘅Message時,簡直有種夢中嘅感覺。」

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

編輯:李潔盈

美術:梁政敏