【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

重申絕不為B棄養愛犬 陳柏宇嬲老婆唔明苦心

發佈時間: 2018/04/23

陳柏宇(Jason)日前透露家中飼養的老虎狗及鬆獅狗,近來經常無故打架,由於太太符曉薇(Leanne)將於年底生B,Jason眼見愛犬不受教,坦言最壞打算將其中一隻狗寄養在朋友家。但不少網民誤會他想棄養,圍插他「要B唔要狗」,令Jason昨日大聲呼冤。

昨午Jason出席《WWF延續地球一小時》活動,談到被誤解因BB出世要「棄養」兩隻狗,他嚴肅地重申,將愛犬送到朋友家只是最壞打算,由始至終沒想過棄養:「我控制唔到網上輿論,依家不停諗辦法,避免行到呢一步(寄養)。我見到有好多愛狗之人熱烈討論,睇到有啲覺得唔理智,理性討論先係最重要,我依家搵相熟狗隻訓練員,教我點樣控制(狗狗打架),唔好令件事惡化,同埋改變餵飼方法。」

為狗狗打架失眠

Jason坦言最嬲不是網民看法,而是老婆一度誤會他想棄養,不明他用心良苦。「我養咗Bessie(老虎狗)十年,諗到最壞打算時其實好心痛,仲為呢件事失眠,但我最痛心係老婆唔識得企喺我嘅角度去諗呢件事。」他指,寵物咬人有先兆,若不及早控制愛犬行為,萬一將來傷及BB,有可能令愛犬被人道毁滅,所以他目前正找來狗隻訓練員幫助解決,務求同時保護妻兒及愛犬,不用將愛犬寄養。

問老婆Leanne現在是否明白他的用心?他笑說:「我都無心情講番,不過老婆知我嬲都有錫番我。」而Leanne昨日亦在網上發長文解釋,表明兩公婆不會棄養任何一隻寵物,重申只是擔心狗隻受傷才想辦法。她解釋,最壞打算是待BB出世後,先將狗狗交到好友家中寄養,待幾個月BB安定後便接狗回家,希望大家不要誤解其意思。

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

編輯:李潔盈

美術:梁政敏