【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

欣宜達成紅館夢 下一步結婚生仔

發佈時間: 2018/04/23

鄭欣宜(Joyce)實現多年夢想,一連兩晚的紅館騷《Break A Leg演唱會》前晚開鑼,她以一輪勁歌熱舞揭開序幕,唱《你瘦夠了嗎?》時更用左腳做出招牌動作「踢腿一字馬」,贏得全場掌聲。

欣宜舉行首個紅館演唱會,前晚獲大批圈中人捧場,包括父親鄭少秋、許廷鏗、胡鴻鈞、王祖藍及關心妍等。欣宜興奮表示夢想成真,並揚言要計劃第二個夢想,就是搵個Dream Guy結婚生仔。

她除了獻唱《女神》及《擁抱愛》等金曲,亦選唱了許志安、陳小春及謝霆鋒等「男神」的歌。欣宜大讚安仔是她心目中的SexyMan,指安仔有雙迷人小眼晴,沙沙哋的聲綫很吸引。至於好友謝霆鋒,欣宜笑言︰「佢又Chok又識玩音樂,識煮嘢食唔會餓親我,但近年佢搞生意搞埋我嗰瓣,又係曲奇,如果佢願意收購我啲生意,或者收購埋我,都OK!」引來全場笑聲。

唱到最後落淚

首場嘉賓有謝安琪(Kay)及樂隊Supper Moment,Kay甫出場即拖着欣宜的手說︰「有句話我一定要講,我知妳有很多面,但無論哪一面,妳嘅人生都係美麗嘅。」

尾聲時,欣宜終於忍不住落淚︰「呢個騷有好多人幫我,但有一個好大遺憾,就係佢(肥姐)睇唔到我喺紅館第一個演唱會,朋友同我講成個過程佢一定喺度,陪住我跳、陪住我笑、陪住我喊。」最後,她唱出《給最開心的人》送給母親沈殿霞。

撰文︰Pauline

編輯:陳禮恒

美術:梁政敏