【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

基仔被古太歌聲迷倒

發佈時間: 2018/04/24

古巨基(基仔)將為免費音樂平台舉辦的《2018 K歌新Sing》擔任星級評審,他昨日到中環出席啟動儀式,並大爆古太Lorraine有時偷偷唱他的歌,細聽之下發覺聲底不錯,更偷錄了她的歌聲。至於會否公諸同好,就要等古太話事。

古巨基昨日一身潮人打扮,穿上闊袍大袖外套,而皮帶長到幾乎落地,基仔笑言︰「其實同太太一齊諗嘅,始終要了解潮流,不過去廁所就麻煩啲,當然好睇最緊要。」

基仔在台上自爆近日經常聽到Lorraine唱歌,問他覺得古太的歌聲如何?他笑謂︰「又唱得唔錯喎!佢唱咗首我嘅舊歌《心跳回憶》。(你畀幾多分?)似偶像派歌手囉,但係無偶像派外形,佢似我盞鬼又坦白。」

為演唱會積極練舞

會否考慮在下月演唱會偕老婆上台合唱?基仔直言太太把聲早已被他私有化,之前偷偷錄低古太的歌聲,都有跟公司同事分享。大家的反應都是希望他在演唱會上播放出來,基仔即笑指︰「我驚變咗廁所位。」

基仔又透露刻下正積極練舞,滿意自己有些舞步扭得不錯,連古太都讚。記者笑問他的舞步是原地跳還是離地勁跳?他說今次真的跳得勁,古太每次都在旁細心欣賞,又稱老婆每次讚他就似媽媽讚個仔一樣,十分搞笑。

採訪︰Pauline

編輯:陳禮恒

美術:梁政敏