【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

初次執導愛情片 克勤拒演怕拖累票房

發佈時間: 2018/04/24

李克勤昨日到電台宣傳新歌,他透露原定今年將首次自編自導電影,但因時間不夠要押後進行,克勤更笑指若電影蝕錢的話,有機會變成最後一次做導演。

克勤宣傳新歌《單身狗》,他透露今年主要籌備國語碟外,最近幾乎每個周末都北上商演「賺人仔」。他說︰「其餘時間就做番湊仔公,朝早六、七點就送兩個仔返學。」克勤前年轉投英皇唱片後,曾執導新歌《一個都不能少》MV,有鋪導演癮的他,本計劃好今年開拍首部「處男」電影,但最終要投放更多時間準備劇本而宣布押後。

對獎項隨緣

克勤透露將執導愛情片,講述現代人愛情故事︰「我會搵一個團隊去寫,大綱寫好晒,為咗唔影響票房,今次除咗演出,我咩都會做,目標係唔好蝕錢,如果蝕錢嘅話,分分鐘第一次執導會變最後一次,我仲想有第二次。(想角逐新晉導演獎?)虛名嘅嘢隨緣,做人唔好好高騖遠,做好手頭嘅工作先。」

撰文︰倪小珊

編輯︰李潔盈

美術︰梁政敏