【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

網友嫌成日提舊愛 詩詠唔介意被呼「唐姨」

發佈時間: 2018/04/25

唐詩詠和洪永城分手後又復合的新聞一而再傳出,可是這個「不能錯過的女友」唐詩詠最近卻慘遭網民圍攻,指她借舊愛洪永城博見報,詩詠揚言不會為這小事而嬲,熟悉自己的人就會明白。

唐詩詠、郭偉亮及曹星如昨日出席餐廳活動,穿上紅裙騷美腿的詩詠最近愛上運動,起初比較辛苦,但愈做愈有成功感。她自覺看起來很纖瘦,其實有些「鬼祟肉」,加上做運動可以改變思想,令自己做任何事不會輕易放棄。

稱小事不會嬲

談到有網友指她經常提起舊愛洪永城,似是借對方博宣傳,詩詠亦為此留言反擊,她表示︰「我唔會為咁小事而嬲,自己亦喜歡與網友互動交流意見,(但會否唔開心?)畀人誤會係會唔舒服,但有啲人唔明,要包容。」被問可會因這件事而不再提洪永城?她說︰「一直都無提啦,要講嘅都講晒(網友引起罵戰?)唔會再睇啦。」至於有網友叫她「唐姨」,她笑謂︰「我都成日畀我姪女叫姨姨,但我其實係姑姑,幾親切呀。」

採訪︰Pauline

編輯︰黃卉彤

美術︰梁政敏

攝影︰林良明