【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

文詠珊 體諒黎明嬲嬲豬

發佈時間: 2018/04/26

文詠珊(JM)、李佳芯(Ali)昨日出席SWAROVSKI水晶品牌活動,中性打扮的JM「中門大開」相當吸睛,她直認是真空上陣,因為方便配襯首飾。

JM近日忙於為網劇《冒險王衛斯理》宣傳,同劇的余文樂快將做爸爸,而舊老闆黎明亦喜添女兒,JM表示身邊好多喜事,「send咗message畀Leon,不過我都係睇報道才知道,好想送份禮物給BB,但其實黎明乜都有,真係好難諗禮物,或者考慮送一條水晶裙畀BB。」

有指黎明B女早產一個月,他不滿被身邊人爆料,JM聞言後尷尬一笑︰「我乜都唔知,其實做呢行都想有自己嘅空間同私隱,佢都係想保護家人啫。」Leon剛榮升爸爸卻換來一肚氣,JM相信他真的很不開心,呼籲大家給予空間。

Ali謝絕男友探班

李佳芯忙於拍攝新劇《白色強人》,她透露要拍到七月,稍後將到深圳拍攝醫院實景三星期。Ali表示有同事會買熱水壺甚至帶水出外景,但深圳近香港,應不用擔心。問男友陳炳銓會否去探班?她即笑說︰「拍攝嘅地方謝絕男賓,其實我去到邊都等於女生宿舍,有咩事返香港再講啦!」

採訪︰Pauline

編輯︰陳禮恒

美術︰梁政敏