【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

準人妻唔知邊日結婚 苟芸慧︰我鍾意神秘感!

發佈時間: 2018/04/27

苟芸慧昨日出席護膚品代言活動,手上戴住未婚夫陸漢洋(William)贈送的三卡求婚鑽戒現身。不過準新娘竟然不知道婚禮的舉行日期和場地,就連何時影婚紗相也不知道,認真神奇。

在今年情人節前夕宣布訂婚的苟姑娘,一直都將婚期保密,昨日她聲稱自己也不知道婚禮日子︰「因為全部都係William安排,佢直接同我經理人度期,我淨係知工作排到十月尾。(11月結婚?)我都唔知,佢唔想我擔心,呢一樣都係佢好sweet嘅地方,佢鍾意畀surprise我。」稍後兩人前往紐約為雜誌拍攝婚紗相,反而未知何時影自己的婚照。她說︰「唔知係咪男友同雜誌夾埋,其實係幫我哋影婚紗相。」

想去多倫多擺酒

雖然無從過問婚事,但苟姑娘甜絲絲說︰「件事好神秘,但我鍾意神秘感,覺得好浪漫。好似求婚都係我唔知,但都好浪漫,我好鍾意。」問到會否在香港擺酒?苟姑娘續稱︰「我希望喺多倫多擺一次,因為長輩年紀大,唔想佢哋飛來飛去。」

撰文︰倪小珊

編輯︰李潔盈

美術︰梁政敏