黛安
黛安

楊文蔚勉在囚人士 「跳高」跨越人生困難

發佈時間: 2018/04/30

楊文蔚勉在囚人士 「跳高」跨越人生困難

黛安一直都認為,知錯能改,善莫大焉。懲教署噚日就推出咗一套名為「高‧非不可攀」嘅短片,條片就播咗壁屋懲教所青少年廣播節目《淺談更生》嘅片段,部分青少年在囚人士都有份參與製作呢個節目,仲用主持人身份訪問咗香港跳高運動員楊文蔚!

楊文蔚同黛安講,佢係第一次入懲教院所同青少年在囚人士對話,俾佢想像中有紀律,仲話喺訪問過程中,發覺青少年在囚人士同佢細個時嘅經歷有啲似,佢就好幸運可以遇到跳高教練,改變自己嘅人生,而佢就希望在囚人士將來可以搵到自己鍾意做嘅事,行返正路。

楊文蔚仲用跳高比喻人生,「人生係由低開始,跨過咗一關就繼續向上,失敗時就要思考下一場,點樣可以迎難再上。」

節目裏面其中一位青少年在囚人士提到,楊文蔚係「跳高女神」,接二連三突破自己,令佢反思自己只係做錯一次,未來仲有幾十年要行,無理由放棄。黛安睇完條短片之後,都覺得人生充滿咗正能量呀!

撰文: 黛安 消息特靈八卦公關
欄名: 八卦名利場