【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

開騷爆曾被高層嫌無價值 趙學而︰我講過要爭氣

發佈時間: 2018/04/30

趙學而前晚首踏紅館舞台舉行個唱,尾聲時講出心底話,自爆在事業低潮時被高層直指作為藝人已經「無價值」。完騷後,學而坦言要多謝對方,否則沒決心繼續在圈中行落去。樂迷齊聲為學而感到驕傲;有粉絲更高喊有洋蔥!

入行接近30年的趙學而,前晚在紅館舉行一場《RIGHT ON TIME演唱會》,吸引多位圈中好友包括陳奕迅、袁詠儀、江若琳等捧場。當晚入座率達九成,表演嘉賓則找來曾經同屬飛圖唱片的張智霖,二人合唱Chilam的經典歌《現代愛情故事》。

到Encore部分,自稱「而婆」的趙學而訴說「那些年」的不快回憶︰「曾經有個位高權重嘅人,話我作為歌手、藝人或演員都已『無價值』;之後有另一個高層則同我講︰『你唔唱歌唔使死』,所以我上次開騷都講過,做人要爭氣。」她又指路遙知馬力,廿多年(上紅館)都等到,後面日子無人知,但每個人都為自己選擇嘅路去堅持。學而的「真心話」贏盡全場掌聲,隨後獻上《誰明浪子心》,為個唱寫上完美句號。

觀眾撑再戰紅館

完騷後問她哪位是「位高權重」的人,學而心情輕鬆,但堅拒多言︰「我話咗唔講就唔講!」坦言要多謝該位高層,否則不會有決心繼續行落去。她又說最重要是為自己爭氣。再追問誰指「你唔唱歌唔使死」?她說:「我曾經講過係一位男性高層,你哋慢慢估喇!」

雖然今次只開一場,但有觀眾支持她再戰紅館,學而笑言︰「講係咁講啦,呢啲嘢好有靈活性,真係要睇大家支唔支持,如果有機會當然想喺唔同嘅場地演出。」至於粉絲們也稱讚學而的紅館個唱真心正,喜見她的Good Show證明其價值。

撰文︰Steven、Pauline

協力︰阿瑤

編輯︰陳禮恒

美術︰梁政敏