【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

男友捲入薯片風波 張寶兒︰唔係好大件事

發佈時間: 2018/04/30

新一輯《美女廚房》錄影在即,昨日無綫率先安排一班女藝員拍攝MV,包括麥明詩、高海寧、張寶兒及陳凱琳等,眾人更自誇廚藝頂呱呱。張寶兒提到男友袁偉豪(Ben)近日捲入「薯片先生」風波,她認為只是小事一樁,希望事件盡快平息。

袁偉豪日前到戲院睇《復仇者聯盟3︰無限之戰》,因鄰座觀眾開薯片膠袋聲浪大,於是他禮貌地提出輕聲一點,結果遭不禮貌對待,前晚該「薯片先生」終於向Ben道歉,事件暫告一段落。Ben女友張寶兒帶笑稱︰「其實唔係好大件事,純粹少少誤會,有時藝人出街,好難每刻話自己好nice。(薯片先生道歉?)我唔係當事人,Ben自己都交代咗。」

拒閃婚為袁父沖喜

Ben近日忙於工作,仍經常抽空探望患癌症的爸爸,問寶兒會否考慮與男友結婚沖喜一下?她直言︰「唔會,結婚係好認真嘅事,唔可以逼大家做衝動決定。」此外,有傳寶兒舊愛想箍煲,她帶笑否認︰「我哋已經放低咗,嗰次我參與一個節目,事先唔知道講呢個topic,令大家有好多忖測,呢個係一個好好嘅回憶,我哋仍一直保持朋友關係。」

高Ling力銷自己娶得過

同場的高海寧(高Ling)在上輯《美女廚房》獲封「美女廚神」,她笑說今次參賽信心十足。問她平日會否跟男友鄧智偉玩煮飯仔?高Ling笑言︰「我通常等食。(男友廚藝叻?)我叻啲!不過佢最叻豉椒炒蜆、炒蟹、蒸魚;我就整豉油雞,所以我一定娶得過!」

至於麥明詩則自言曾一個人在外國讀書,所以煮中西餐也難不到她,最拿手炮製四川風味炒牛肉及口水雞,又識得開蠔,相當厲害。她又指曾下廚煮瑤柱蛋白炒飯給男生試食,結果二人不久便拍拖,笑言識下廚會獲得異性欣賞。

採訪︰Pauline

編輯︰李潔盈

美術︰梁政敏