【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

助養兩女一子 黃翠如唔畀囡囡太早婚

發佈時間: 2018/05/02

黃翠如昨日出席宣明會活動,她三月時隨機構到孟加拉,探望現年六歲的助養女兒芭依,她表示因當地童婚問題非常嚴重,所以特別向「囡囡」訓話,叮囑對方要好好讀書,不要太早拍拖和結婚。

翠如曾助養兩女一子,由於第一個養女已18歲自立,所以目前只助養芭依及一位11歲的孟加拉養子拜諾。翠如昨日分享時,自言出發往孟加拉前,自己只見過芭依的照片,所以笑言見面感覺似相睇。雖然二人相處時間短暫,但翠如已覺得自己似足媽媽,二人爭取時間玩樂,又一起放風箏,但當她要離開孟加拉時,這位短暫媽媽也忍不住流淚。

提到助養一男一女湊成「好」字,她表示申請助養時,完全不能選擇地區、年齡及性別,只是湊巧。她說:「一直以嚟我同兩名助養仔女都有書信來往,見面前都以為佢哋會長得好高大,直至見到佢哋,發覺比想像中矮小,可能佢哋一日一餐,營養吸收唔足夠。拜諾雖然11歲,我仍可以幫助佢繼續讀書。」

想蕭正楠一齊助養

翠如透露此行帶備食物、文具、飾物及水壺等物資給當地兒童,部分物資更是由男友蕭正楠購買:「帶得幾多得幾多,離開時都好難過同依依不捨。」問到蕭正楠可有助養兒童?她說:「我幫佢填咗表,等佢返嚟簽名就得。佢知道當地小朋友面對嘅問題,買咗好多布袋同水壺。我想同佢去探訪,但首先佢要先做咗助養者,今次係一個好好嘅生命體驗。」

有共識先婚後生B

提到翠如獲大會司儀讚賞有潛質做媽媽,問她現實中何時做媽咪?她即笑說:「做媽咪係好偉大嘅事,而且助養同自己養育係兩回事,未到呢個階段,我唔會跳Step,我估我都係先結婚、後生BB。男朋友比我更傳統,佢唔係呢個年代嘅人。」她表示跟蕭正楠有共識,又笑說指大家不要再追問下去,到時機成熟時就會通知大家。

採訪:Pauline

編輯:李潔盈

美術:梁政敏