【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

老公人肉速遞36小時 郭羨妮珍惜一家人團聚

發佈時間: 2018/05/03

郭羨妮(Sonija)和黃芷晴昨日出席《apm全城瞓身睇足球》記者會,對於足球,兩人同是門外漢,頂多陪另一半睇波。Sonija笑言會跟隨老公捧阿根廷場,芷晴則懶理男友捧哪一隊,她都堅持力撑「足球王國」巴西。

Sonija表示最近多留在香港,而老公朱少杰則在內地工作至八月,本來老公叫她帶女兒前往探班,但被她拒絕︰「佢去咗河北拍劇,當地好熱,沙塵滾滾嘅地方唔好搞我,等佢返嚟。」她指囡囡Kylie本月尾六歲生日,屆時老公都會抽時間返港:「老公會短暫返嚟36個鐘,到時可以聚一聚。」

問到囡囡可有要求舉行生日派對?Sonija表示沒有,但女兒會提出想要學騎馬。原來女兒很久之前已提過,當時Sonija認為女兒還小,答應在她六歲的時候才讓她騎馬,她笑言︰「囡囡遺傳咗老公大膽性格,平日喺屋企最鍾意打觔斗。」

黃芷晴唔渴望男友求婚

同場的黃芷晴自言平日會陪爸爸黃日華睇波,原來昨日是芷晴的28歲生日,問到男友可會給予驚喜?她說︰「唔知呀!之前問佢去邊度食飯又唔肯講,未必有驚喜。」可渴望男友向她求婚?芷晴笑言︰「唔會啩,我身邊好少朋友結咗婚,所以唔恨結婚。」

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

編輯:李潔盈

美術:梁政敏