【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

今年無暇開騷 張智霖棄紅館檔期

發佈時間: 2018/05/03

每年紅館的檔期都爭得頭崩額裂,一些黃金檔期更要預早一年入紙申請,已四年沒有在紅館開騷的張智霖(Chilam),本來今年已成功申請,但他卻以工作排得密麻麻為由推掉。

新片《死亡通知單暗黑者︰首部曲「雙雄會」》昨日舉行啟動儀式,Chilam在片中與吳鎮宇及古天樂等鬥戲。飾演警察的Chilam表示角色處於精神不穩定狀態,坦言怕太入戲︰「我會小心處理,演員係一個玩自己嘅行業,情緒經常大上大落,我會靠運動放鬆。」

已四年沒有在紅館開個唱的Chilam透露,原定今年底開騷,不過他已推掉,「如果要搞演唱會,我呢一刻已經要開始準備,不過今年真係行唔開。(畀期你都唔要,唔怕紅館下次唔畀你?)唔好呀!因為真係想認真去做,想每次都做到最好,我發覺做演員同歌手好難兩全其美。」

古仔無影帝包袱

這是古天樂當影帝後首部電影,他說︰「今次會演四個角色,有爛面、跛同埋唔講嘢、要靠肢體語言,四個都唔同特質,同樣係復仇心重嘅人,做賊對付吳鎮宇同張智霖。」其中兩個角色要化粧四個鐘,古仔笑言要訓練一下脾氣。

飾演鑑證科專案小組女警的周秀娜(Chrissie),角色有收藏屍體相片的怪癖,她笑言不怕︰「好多時都係道具,演員拍完都會彈起身一齊食飯啦!」

撰文:Pauline

編輯:黃卉彤

美術:梁政敏