【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

37歲唔介意閃婚 唐詩詠雪卵做生日禮物

發佈時間: 2018/05/04

唐詩詠(Natalie)昨日37歲正日牛一,單身的她坦言遇到Mr.Right,不排除會閃婚。至於生小朋友,詩詠自言年紀不小,正考慮雪藏卵子留待日後生B之用,當作是送給自己的生日禮物。

詩詠昨日與森美到太古城出席銀行信用卡活動,雖然生日要開工,但她笑言反而更開心,晚上與家人食飯慶祝。談到生日願望,她表示最重要身體健康,可有男士約會?她笑說︰「無呀,有啲係識咗好耐嘅朋友。(生日願望想搵男友?)呢個唔會係願望之一,最緊要啱Timing。」

單身的詩詠笑言,如遇上適合對象,即使拍拖一年甚至幾個月便閃婚也沒問題。提到她距離四字頭愈來愈近,喜歡小朋友的她可會考慮雪藏卵子,留待日後生B?她笑說︰「其實有考慮過,近年朋友都有講,當係送畀自己嘅禮物,可以諗下!」她笑言不心急做媽媽,又謂年齡只是數字,做藝人即使遲婚也不是大問題。

戥崔建邦開心

問到舊愛洪永城可有約她慶祝生日?她說︰「無呀,我同黃翠如成班朋友約緊,佢應該都喺WhatsApp群組裏面。(佢有無短訊祝賀?)都無喎,你哋幫我鬧佢啦。」至於另一舊愛崔建邦有新歡,她戥對方開心,也祝福對方與女友成家立室︰「大個仔啦,希望係佢最後一個(女友)。」

採訪︰Pauline

編輯︰李潔盈

美術︰梁政敏