【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

袁詠儀 嘆魔童唔重視母親節

發佈時間: 2018/05/07

袁詠儀(靚靚)前晚出席慧妍雅集晚宴,昨早又到山頂參與《點滴揹水Walk & Run》慈善步行活動,她原本想帶囝囝「魔童」出席,怎料他卻以難得有假期休息為由拒絕了。

袁詠儀表示活動舉辦多年,增強了香港人珍惜食水的意識,但要做得好是一項大工程,希望從小教育珍惜食水。

母親節將至,靚靚卻表示對她沒太大意義,因為兒子「魔童」每朝起床只會搵爸爸。問到多年來兒子是否沒有表示?她續說︰「都有,佢有時都想令我開心,但平時就好少。我都知自己比較嚴厲,佢好似缺少母親節的概念,但父親節就有。」

靚靚唔驚見到陳法蓉

靚靚又爆老公(張智霖)都未必會特別送禮物,「我無所謂,反正唔緊張呢個節日,不過我會送花畀媽咪、契媽、奶奶同埋阿仔嘅契媽。」她解釋囝囝覺得送花只限女朋友,故從來沒想過要送給媽咪。

此外,梁小冰早前出席慧妍活動時,因為沒穿上會服而遭陳法蓉斥責,身為小冰好友的袁詠儀出面力撑。靚靚在晚會上可有跟陳法蓉碰面?她笑言︰「我哋真係無嘢,我對事唔對人,成日問我尷唔尷尬?唔尷尬都畀你哋講到尷尬啦。我唔驚㗎!有個勇字喺度。」靚靚稱當晚只顧與李丞責討論風水命理,沒有機會跟其他人交談,她強調不是那種刻意打招呼的人,但見到面會點頭微笑。

任賢齊為新戲增磅,他表示現時容易氣喘,體能不及以往好。而他提到曾探訪內地偏遠地區,要多次轉機才抵達,當他得知政府大力支持交通等設施,他希望小朋友的生活環境得到改善。

撰文︰Pauline

編輯:陳禮恒

美術:招潤洪