【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

孖仔打交 楊采妮拒做和事老

發佈時間: 2018/05/07

楊采妮(Charlie)自從誕下孖仔後,一直專心照顧家庭,這位新手媽媽最近更為14個月大的孖仔鑽研小朋友食譜。她笑言自覺正開始另一人生,能夠睇住孖仔成長,深感幸運。

目前定居新加坡的Charlie,前晚特地返港欣賞好姊妹梁詠琪(Gigi)的演唱會,昨天又以嘉賓身份,支持Gigi老公Sergio代理的西班牙童裝品牌NANOS限定店活動,大會更安排一對孖生小兄弟送上鮮花給Charlie,令她倍感親切。Charlie此行逗留三日兩夜,會抽空為孖仔選購服裝,她說︰「以前第一時間會睇自己嘅衫,依家會睇童裝,不過買咗啲衫仔一個着完,會送畀其他朋友嘅仔女,好環保。」

Charlie笑指孖仔已學行,亦已學識叫爸爸、媽媽︰「孖仔好幸福,佢哋天生已有個伴,有時見佢哋用BB話溝通、咬下對方,都覺得好得意。有時見到佢哋搶玩具打交,我任由兩兄弟自己解決,等佢哋學習相處。」

兒子性格各不同

兩兄弟性格各異,哥哥文靜愛觀察,也有跳舞天份;弟弟則是快樂BB,經常很開心,也相當「擦得」,所以Charlie近日研究小朋友食譜,見囝囝食得開心,令她更有動力。她笑言婚後初期,經常煮飯給老公吃,現在全是煮小朋友食物,因而令老公呷醋。「我會叫老公試一啖細路仔嘢食,如果囝囝食唔晒,有老公幫手食,不過我又暫時無考慮出食譜。」

提到會否復出幕前拍戲,Charlie坦言因孖仔早產,出世後第一年要加倍照顧,所以減少了很多工作。「老公支持我做嘢,叫我接多啲出面工作,覺得我會好瞓啲,因為屋企咩都關我事,少少聲我都好緊張。我唔會放棄電影,不過日後可能以幕後工作為主,同埋會再寫電影劇本。」

採訪︰Pauline

編輯︰李潔盈

美術︰熊偉然