【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

搞Talk騷慶祝「登六」 陳志雲王喜互窒當宣傳

發佈時間: 2018/05/09

今年是商台邁向60周年台慶大日子,亦是陳志雲「登六」的重要人生里程碑,為慶祝這個值得紀念的時刻,商台製作《志雲尋志雲登陸舞台演嘢會》,由7月20至22日假香港理工大學賽馬會綜藝館舉行,以「登陸」及「尋夢」為主題。昨日記者會上,陳志雲更以由頭綠到腳的傘兵造型出現,令全場驚喜。

大會請來王喜擔任記者會司儀,可是他卻遭陳志雲擺上枱開玩笑,二人同台互相揶揄,先是陳志雲出場時在台上「碌地沙」,王喜即笑他︰「又唔係溫碧霞,做乜典地啫!」陳志雲即反擊︰「你喺TVB做得唔好,喺商台做一陣又走,依家又去有線,都唔知會唔會拖累有線!」

大彈王喜演技

談到嘉賓方面,陳志雲透露已邀得曾俊華、陶傑等,還有謝安琪、張繼聰等也答應上台,問到與他「關係深遠」的黎耀祥會否獲邀?陳志雲即表示與祥仔的關係應該是語重心長,此時王喜反問︰「我長啲定黎耀祥長啲?」志雲妙答︰「咁就要睇功能性同角度喇。」

又提到王喜、譚小環及黎耀祥曾合演劇集《緝私群英》,祥仔當時只屬配角,志雲戥祥仔不值,更乘機踩愛將︰「王喜,佢幾好戲,但都唔及黎耀祥囉!佢同譚小環呢兩件都唔識做戲,王喜本身樣貌平庸,演技一般,2000年出咗本寫真,聲稱賣斷市,我就唔信,可能出五本,一家幾口啱啱分晒。」問陳志雲會否學王喜操肌才開騷?他笑言不會,免得相形見拙。

提到現已公開售票,志雲笑指︰「唔求秒殺,只求月殺,黃子華係『金盆𠺘口』,我就金盆開口。」活動後志雲受訪時解釋,一身造型是整個團隊構思的,代表雷霆傘兵一直向前衝。「呢個造型用咗兩個鐘化粧,落粧都要個半鐘呀。」他又說為這個騷付出很多,但強調內容不談政治。對於今年將「登六」,陳志雲稱不是關口,當年邵逸夫爵士60歲才開始搞TVB,任何事永遠都不會太遲。

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

編輯︰陳禮恒

美術︰梁政敏