【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

合演舞台劇Solo兩分鐘水袖舞 馬浚偉︰我驚定欣打我

發佈時間: 2018/05/10

馬浚偉近日忙於為六月底再度上演的舞台劇《偶然‧徐志摩》進行綵排,他昨日出席活動時,透露首次演出舞台劇兼飾演陸小曼的胡定欣,將會單獨挑戰一part超過兩分鐘的水袖舞,又自爆與定欣有一幕激咀纏綿戲,令人期待。

馬仔昨日以頒獎嘉賓身份出席「第十屆香港小劇場獎2017-2018」,他透露連日來都與身在新疆拍外景的定欣緊密聯繫,馬仔表示︰「我今日臨時揀咗一首純古箏樂曲畀定欣,佢會一個人喺舞台上跳兩分十秒的水袖舞,仲要跳足11場,所以我驚佢會打我,因為真係好有難度。」

將激情延續下去

定欣曾於08年參加《舞動奇跡》奪得季軍,雖然她有中國舞底子,不過馬仔表示中國舞與水袖舞完全不同,他說︰「我會要求佢有跳躍動作,佢信心一定有,但會有壓力。」

定欣除了個人solo外,亦與馬仔有親熱場面,馬仔表示︰「我同定欣拍完《宮心計2深宮計》後,監製梅小青話我同定欣喺劇中的纏綿戲同談情戲做得好好,好似戀愛多年,所以我想將呢個情感放喺舞台劇上面,延續嗰份激情。」

同鍾嘉欣傾合作

而日前馬仔亦與短暫回港的「契妹」鍾嘉欣和陳法拉飯聚,他透露和嘉欣談了很多未來大計,包括舞台劇及音樂上的合作,馬仔謂︰「我用朋友同大佬身份同佢傾,希望我公司可以全力幫佢,但最重要係佢決定仲生唔生BB,我驚佢生完呢個轉頭又話生第三個。」此外,馬仔又大爆法拉正考慮演出美國大型舞台劇,他說︰「係同好top的演員合作,我話做啦,仲考慮咩?呢個衰妹睇嚟應該屬於荷里活發展,叻女。」

撰文︰倪小珊

編輯︰黃卉彤

美術︰梁政敏