【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

$78 銅鑼灣咖喱忌廉雞肉烏冬

發佈時間: 2018/05/14

到銅鑼灣從來不愁沒美食落肚,每棟食廈樓下總是自帶一批「傳單黨」,不想在花多眼亂中作出錯誤選擇,就要做足research,做個精明的「target eater」。今次帶你到耀華街掃韓式潮菜、高性價比意大利菜、懷舊玩味酒吧,再回到軒尼詩道chill歎蟹宴,下次再到銅鑼灣就有新選擇。

1. $148吉列牛定食(Kobekyu吉列牛忌廉烏冬專門店)

吉列牛gimmick十足,韓日式不拘,近年皆火速成為食肉獸新歡,脆香吉列皮配入口即溶的juicy牛實在令人無法抗拒,邪惡極致。不過本地有得食吉列牛的地方實在不多,幾個月前就有新店襲港,更以吉列牛及其絕配忌廉烏冬為主打,齊齊粉墨登場。

韓迷一定聽過晚晚大排長龍的人氣食店Kobekyu,幾個月前Kobekyu登陸銅鑼灣及旺角,以後不夠經費「回鄉」,也可來吃個忌廉烏冬,燒片吉列牛一解「鄉愁」。

店主Ivy從事韓國時裝批發足足8、9年,飛韓國入貨兼旅遊是例行公事,正想轉型的Ivy太喜歡Kobekyu的吉列牛,於是把心一橫談來代理權,在香港獨家代理Kobekyu。Ivy笑指︰「我哋呢一代年紀嘅人識做嘅嘢唔會好多,都係好basic呢啲傳統行業。」雖然Ivy形容自己「呢一代」,不過做得時裝,自然近貼潮流,一做就做又hit又有gimmick的款式。Kobekyu有韓國本店支援,食物質素有保證,韓店一有新款又會馬上update,更有韓國師傅駐場,除了口味上為遷就港人而有所微調,其他方面還原度仍然極高,哈韓族想在本地解「鄉愁」不再是夢。

Kobekyu吉列牛忌廉烏冬專門店

地址:銅鑼灣耀華街3號百樂中心22樓

電話:3427 8822

營業時間:星期一至日,12nn-10:30pm(10pm Last order)

2. $148 龍蝦薄餅(Barg)

與朋友聚餐,夾時間固然是世界級難題,其次就要數找個合適地方;要夠體面又要有新鮮感,食物質素不在話下,性價比卻要夠高,以防孤寒鬼「詐型」,最好附近有bar可以隨時轉場,方便談得興起時暢飲一晚。位於百樂中心1樓的Barg正是個好選擇。

銅鑼灣不缺品質西餐選擇,不過論性價比,Barg絕對是出眾之輩。餐廳的海鮮多用空運貨,卻是貼地價錢,不足$150可歎個全人手搓皮薄脆香的足料波士頓龍蝦pizza,每塊都有鮮甜龍蝦,人人有份,永不落空;又或者以親民價食個法式蟹肉虎蝦多士,一桌人齊齊歎好西兼打卡。值得欣賞的是餐廳某些菜式可因應客人需要多做半份,讓客人開心share又不怕食剩做「大晒鬼」。

畢竟難得一聚,聚餐最具意義的環節除了點到全枱食物,當然少不了瘋狂自拍還有世紀大合照,照片背景又豈可失禮?Barg每張椅都有獨特風格圖案,更有chill爆U形梳化卡位可選,加上格調暗黃燈光,坐得梳乎、影得靚相,最抵讚是餐廳逢五、六晚及公假前夕都會化身酒吧,食完大餐可以摸摸酒杯底傾個夠,走到樓下大街更有足足6、7間bar任君選擇、任君轉場,下次約食飯,不用再愁找地方,不過當然,首先你要轟炸在水底的老友上水應機。

Barg

地址:銅鑼灣耀華街3號百樂中心1樓

電話:2834 4114

營業時間:星期一至四及日,12nn-3pm、6pm-11pm;星期五、六及公眾假期前夕,12nn-3pm、6pm-3am

3. $29自家製鮮白甘筍片(賣点 MY.DEA by ZUC.CCH.ERO)

銅鑼灣不缺酒吧,酒吧街最近就開了間懷舊又搞鬼的玩味手工啤酒吧,裝潢充滿本土味︰霓虹燈裝飾、飛行棋餐牌、櫃上用模仿九龍皇帝的字迹寫住經典廣告對白、懷舊信箱、燈掣、雪櫃與熱水壺……打卡位超多,就連兒時最愛的街機都可任玩,童年回憶湧現!

店子是創作甜品店ZUC.CCH.ERO的姊妹店,幾位店主本身閒時都會齊齊飲酒吹水,覺得手工啤酒chill得來味道夠多變,於是決定開店,並將店子設計成時下流行又充滿回憶的懷舊風。主打的手工啤酒,選擇有近50款,分別是本地、台灣與歐美品牌。本地品牌有大家都熟悉的大圍啤、Heroes、麥子、鬼佬及門神,為了撑本土,於5:30pm-8pm來幫襯本地啤更會有75折。台灣手工啤則有55街、浮光、風土及艾爾等,都是店子特地託台灣朋友於當地物色的品牌,香港罕見。

台灣啤口味變化多,分別加入柑橘、巧克力、糯米、咖啡、番薯等釀製,風味獨特。下酒食物相當有心思,像爆谷灑上竹炭粉再shake勻,變成形到爆的黑色爆谷,又如店子無大路的花生、薯片,反而有炸白甘筍片,味道淡甜也相對健康。店子大玩本土味,由細食到大的餐肉出前一丁、咖喱魚蛋等在這裏都可食到,親切感十足。

賣点 MY.DEA by ZUC.CCH.ERO

地址:銅鑼灣耀華街26號地下

電話:2577 0809

營業時間:星期一至日,5:30pm-3am

4. $128爆蛋櫻花蝦蟹甲羅燒(蟹慶)

日本蟹專門店不是新鮮事,香港零星的幾間,大都只供應套餐,質素不俗,但吃一頓蟹宴每人接近兩張「大牛」,荷包大出血!銅鑼灣的「蟹慶」有點不同,有蟹餐又有蟹料理,傳統、創新風味有齊,有貴有平,衝着香港人愛靈活愛花款兼吃得精明的個性!

這麼熟悉香港人喜好,皆因餐廳請了日籍料理達人Kei San杉內馨監修。Kei San有雙重身份,他來自北海道,另一方面居港逾30年,既熟悉日本海產,又深明香港人最緊要有得揀。所以他設計的menu花碌碌,有全蟹套餐,有大堆頭活蟹海鮮盛合,有散點蟹刺身天婦羅蒸蟹浜燒蟹腳蟹鍋蟹釜飯,刺身、蒸、煮、炸、燒、鍋物一網打盡,連創新食法足足30幾款。

初次來小試牛刀,散點是good choice,當中最吸引眼球的幾款,是Kei San參照小時候見過吃過而設計。「我叔叔以前喺北海道捕蟹,我由細食蟹食到大,就試下將北海道漁師同家庭式嘅地道食法帶來,希望有新鮮感。好似甲羅溫清酒,就係以前嘅漁師喺岸邊取暖時飲。」Kei San說。將清酒倒在甲羅中,加小匙蟹膏即席在火爐上煮熱,蟹膏加酒香散發,將殼端在嘴邊呷一口,辛甜酒味與甘濃蟹膏混合,味道介乎酒與蟹湯之間,果然好暖胃。

蟹慶

地址:銅鑼灣軒尼詩道525號澳門逸園中心地庫

電話:2602 1600

營業時間:星期一至日,12nn-3pm、6pm-11pm

撰文︰何美澄

協力︰Carol

攝影(部分)︰林良明

插畫︰何樂

編輯︰余運慶

美術︰招潤洪