【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

囡囡唱廣東話兒歌 Gigi感動到喊

發佈時間: 2018/05/14

梁詠琪(Gigi)昨日出席老公Sergio代理的西班牙童裝宣傳活動,昨日是母親節,Gigi透露3歲多的女兒Sofia唱了一首中文兒歌給她,內容頌讚媽媽真偉大,令Gigi感動得流下一滴眼淚。

Gigi昨日與老公一同現身,並邀請好友黃婉君(Rosanne)擔任嘉賓,Rosanne兩名7歲和5歲的兒子更即場獻花,場面溫馨。問Gigi如何慶祝母親節?她說︰「我個女同咗我媽咪同婆婆去飲茶,我同老公之後再Join佢哋,其實主要係陪我80幾歲嘅外婆。」

Gigi透露女兒Sofia用通粉製作手鏈做母親節禮物,又用中文唱兒歌給她聽,令她感動不已。「我聽完流咗一滴眼淚,首歌嘅歌詞係話『媽媽好努力教她做好乖乖,媽媽我會做個好乖乖』,我聽到真係毛管戙,因為佢好少講廣東話,真係好感動,可能佢睇完我演唱會後壯咗膽。」

Rosanne着童裝裙

此外,Gigi表示親自邀請Rosanne出席活動,更大爆對方昨日穿上16歲的童裝現身。Rosanne坦言自己着得落童裝Size裙十分驚訝,又說︰「母親節囝囝送咗張卡畀我,寫住『媽咪,你鍾意白色,因為我姓白,我愛你』,好窩心。(再生多個?)我好肯定答唔會,雖然老公想生女,但細仔都五歲,再生就隔太遠,依家已經好滿足同感恩。」

撰文︰倪小珊

編輯︰李潔盈

美術︰熊偉然