【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

短訊祝賀做爸爸 千嬅讚樂仔更定性

發佈時間: 2018/05/14

楊千嬅昨日為演唱會DVD舉行簽名會,提到好友余文樂的太太日前順利誕下兒子,已恭喜樂仔的她,大爆對方一索得男勁開心,更指樂仔榮升父親後會更加定性。

千嬅完成無綫新劇《多功能老婆》日本外景回港後,昨日現身尖沙咀為「楊千嬅三二一Go!演唱會2017」DVD舉行簽名會,她與兩位帶住小朋友的媽媽歌迷大玩遊戲,當中要畫媽咪的樣子,千嬅自爆Torres平時畫她的樣貌,都會畫成三角形,笑指勁似巫婆,她解釋說︰「Torres好鍾意睇《哈利波特》嘅詭異造型,畫我哋一家都係三角形。」

唔強求生女

對於老友樂仔「升呢」做爸爸,千嬅透露已用短訊祝賀對方,但未有機會見BB。「佢好顧家,依家做咗爸爸會更加緊張屋企。」千嬅仍未想好送甚麼禮物,又指樂仔已周身潮牌,所以買衫要好小心。她說︰「雖然係小朋友出世,但都可以送畀佢太太。(分享湊B心得?)生完開頭係最辛苦,傷口未癒合,又要餵奶,我諗樂仔好樂意幫手,因為佢好開心。」

問千嬅會否考慮生個女?她坦言曾經想過,但決定等上天安排:「如果個天覺得楊千嬅可以有多個女,我當然Welcome,但我都有好多嘢追求,求事業、培養個仔,都係一種愛,我無壓力嘅。」

撰文︰倪小珊

編輯︰李潔盈

美術︰招潤洪