【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

新五虎紅館合體 基仔古仔勁講有味笑話

發佈時間: 2018/05/15

古巨基前晚舉行第四場紅館演唱會,請來95年無綫「新五虎」成員古天樂、劉愷威、吳家樂及何遠恒任嘉賓,眾人在台上合唱《當年情》後,再合體重影當年舊照片,更吹水互窒,笑爆全場。

經歷墮台事件以致頸背受傷的基仔,前晚在舞台上依舊載歌載舞,十分專業。到嘉賓環節,基仔特地向觀眾介紹︰「好難得,上次約得四個差一個,今次幾經辛苦搵齊五個。」然後四虎升上舞台,跟基仔大講有味笑話互窒。古仔取笑基仔︰「哈,你都好嘢,咁都無事,堅挺即係堅挺!」基仔即笑道︰「我巨肌嚟吖嘛!」古仔︰「哦,你就係落台嗰下靠條巨肌撑一撑先無事呀?」基仔︰「係呀,我動L咁彈番轉頭!」吳家樂亦插嘴︰「唔怪得Lorraine(古太)跟你咁多年啦!」

笑何遠恒甩拖

現場播放五虎舊合照,眾人即席擺出當年同一個甫士合照留念。四虎趁基仔換衫時繼續聚舊,久未露面的何遠恒讚基仔是好男友,誰知被古仔取笑說︰「我最近睇新聞,你同個咩彩華散咗,係咪嗰晚無同我哋食飯去咗滾,所以搞到散呀?」何遠恒尷尬說︰「唔好講呢啲喇!」而劉愷威則取笑基仔(手汗)好濕,令觀眾爆笑。

拒絕跳「拜神舞」

有現場觀眾點唱古仔的經典歌《今期流行》,更響起《今期流行》音樂,而何遠恒和吳家樂即席大跳古仔「拜神舞」,令古仔不禁苦苦求饒︰「唱歌可以,但舞就唔好迫我跳啦!我拜神拜咗咁多年,唔好搞我啦!」最後四虎跟基仔合唱《我愛毛查查》,跟觀眾握手後才返回後台。

撰文︰倪小珊

編輯︰李潔盈

美術︰梁政敏