【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

尾場慶功 基仔直認跌落台留陰影

發佈時間: 2018/05/16

古巨基一連五場紅館個唱前晚大功告成,雖然基仔在第二場發生墮台意外,傷及肩頸肌肉,之後當他再次行過大窿,都不忘自嘲︰「見過鬼怕黑,我見過嗰隻鬼都幾大隻,所以都幾怕黑。」慶功時,基仔憶述當日墮台事發經過︰「當時係有知覺,一秒之後覺得背脊撻咗一下,才意識到原來我跌低,覺得痛時已經喺地下,背脊落地,真係不幸中嘅大幸。」

基仔又指工作人員曾提議停騷,但他堅持無大礙就繼續演出,老婆Lorraine陪他睇完醫生才安心下來。意外發生後,基仔有做物理治療,並安排治療師在後台為他按摩肌肉。

提到尾場Encore時機關失靈,基仔笑言對比跌落台已是小事,「我睇得好透,大難不死必有後福,每晚返到屋企都同老婆講真係好好彩。」問他造人計劃如何?他即笑指︰「先醫好頸傷吧!」

此外,尾場嘉賓是基仔視為哥哥的鄭伊健,兩人合唱《一個為你甘去蹈火海的人》,兩人擁抱後,基仔笑指他們欠了歌詞中的「再度重新激烈擁吻」,說罷即扮激吻,全場爆笑。