【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

許冠傑想瘦10磅開騷 阿倫唱反調︰我要Keep Fat

發佈時間: 2018/05/18

譚詠麟(阿倫)和許冠傑(阿Sam)去年首度合作舉行演唱會,叫好又叫座,今年決定添食,將於8月5至12日舉行八場演唱會Part 2。二人昨日笑言上次個唱只唱了三分一金曲,今次要唱餘下的三分二,猶如金曲開倉,滿足樂迷要求。

兩位「樂壇大哥大」昨日以速遞員打扮現身,宣布將舉行《阿Sam &阿Tam HAPPY TOGETHER Part II金曲速遞演唱會》,二人表示上次有很多歌未唱,問無記性的阿倫可會記得歌詞?他笑言︰「依家科學進步,要我記(歌詞)就唔做!」阿Sam則會將舊曲譜上新詞,答謝歌迷支持。

屆時會否在台上跳舞?阿倫指阿Sam主動提出要跳舞,更找來排舞師Sunny Wong「加辣」,阿倫搞笑說︰「我跳鋼管舞呀!」兩人需要Keep Fit?阿Sam自言會一直做Gym,希望開騷前減十磅,但阿倫則自嘲要「Keep Fat」,又笑言早前做戶外騷,流汗已輕了四磅,加上宵夜飲下七碗胡椒豬肚湯去水,上磅即輕了十磅。

暫未考慮加場

問阿Sam會否要求阿倫一同做Gym?阿倫笑說:「阿Sam無要求,大家好過啲啦,哈哈!不過佢係我偶像,佢要求我一定做。」門票今日公開發售,會否加開日場?阿倫說︰「唔好阻住阿Sam湊孫,睇下啲飛有無畀人追甩褲先啦!」

另外,提到日本殿堂級男歌手西城秀樹前晚離世,二人得知對方離世深感惋惜。阿Sam說︰「《最佳拍檔》嗰個年代,有次去日本見過佢,嗰次係唱片公司安排見面,我好欣賞佢,好喜歡佢。」阿倫亦收起笑容,表示曾到大阪參演晚間成人清談節目時,與對方一起閒談,後來對方來香港開演唱會亦有捧場。

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

編輯︰李潔盈

美術︰梁政敏