【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

示範8,000萬珠寶 朱千雪等醫生男友送鑽飾

發佈時間: 2018/05/18

有樣貌又有學歷的前港姐朱千雪,16年被爆情傾醫生男友Justin,男友家底豐厚,絕對襯得起朱千雪。不過二人拍拖以來,男友仍未送上第一件名貴首飾,朱千雪笑言將來結婚,也希望未婚夫會送首飾,不一定要價值連城,最緊要有心思。

朱千雪昨日一身高貴打扮,示範總值逾8,000萬元的名貴珠寶首飾。事後千雪受訪時自言十分緊張,因為除了台慶外,很少機會戴如此貴重的鑽飾,最怕遺失賠不起。她又笑言家中沒有名貴首飾︰「最有紀念價值嘅首飾係大學畢業時,父母送嘅鑽石耳環同手鏈,我哋三姊妹大學畢業,父母都會送一套畀我哋,好有紀念價值,放喺保險箱唔捨得戴。」

問到男友Justin有否送她首飾?千雪笑言仍未收過,不過她覺得自己買最開心,始終自己最清楚哪些款式最適合。她說︰「當然希望將來結婚,未婚夫會送畀我啦!價值唔重要,最緊要有心思。(自己設計首飾?)都想試下,睇睇將來有無機會,我比較鍾意設計戒指。(會唔會期待男友送畀自己?)哈哈,我諗佢可能做錯事喎,當然都想有一日,男友會帶我去揀。」

明年法律博士畢業

目前正攻讀法律博士學位的千雪透露,還有一年多才畢業,現在每日都埋首溫書,幾乎足不出戶,因此偶然出席這些活動也不錯,賺外快之餘也可以扮靚,不用生活這麼枯燥︰「暑假有機會想出活動、拍劇同旅遊節目,唔想咁休閒。」

採訪、攝影︰Pauline

編輯︰李潔盈

美術︰梁政敏