【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

被邀德國開騷 農夫勁興奮

發佈時間: 2018/05/24

組合農夫昨日出席將軍澳商場美食街的揭幕禮,吸引不少市民圍觀,場面熱鬧。近年人氣升、密密接job的農夫,最近忙於搞巡唱,就連德國都有主辦商斟洽他們演出,令二人大感興奮。

農夫剛完成澳門站巡唱,稍後會到內地及東南亞演出,他們還透露目前有多個地方斟洽中,兩人興奮表示︰「上次在旺角麥花臣場館都話係世界巡迴演出,依家拉斯維加斯都傾緊,係咪世界性演出,算係咁啦!」陸永又自爆︰「連德國都傾緊。」

否認豬籠入水

C君笑言很期待德國有哪些人想睇農夫演出,每想到這裏都會興奮莫名,不過他們強調應該不會唱英文歌。陸永又說︰「會學定一、兩句德文同大家打招呼,但估計入場睇我哋嘅唔會係德國人。在德國人眼中,佢哋唔識聽我哋唱歌,可能係睇樣,見到我哋好靚仔喎!」

提到巡演唱不停,必定豬籠入水,他們連忙否認,問賺多幾多個零頭?陸永搞爛Gag謂︰「來來去去咪鄭裕玲,唔使多幾多個零,一個鄭裕玲就夠。」C君附和︰「如果鄭裕玲肯畀個零我就夠。」至於會否再跟嘟姐合作,他們暫時未有定案,即使合作都是做主持為主。有人提議他們在港開騷,陸永直認有人邀請,但未諗到開騷理由,畢竟每次開騷都有壓力。

撰文︰Pauline

編輯:黃寶恩

美術:招潤洪