【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

陳柏宇約阿King 鬥快追仔對親家

發佈時間: 2018/05/25

陳柏宇(Jason)和趙勁皓(King)情同兄弟,兩人更夾份投資飲食及健身室生意。巧合的是,King已育有一女,而Jason太太亦是陀B女,兩人笑言要鬥快追仔,務求對「親家」!

Jason和King去年夾份在銅鑼灣開火鍋店,因生意不俗,近日更在尖沙咀開分店,前晚齊齊出席新店開幕。他們透露開分店投資500萬元,今年底將在荃灣開第三間分店。Jason曾表示要跟阿King學做生意,他笑說︰「原本計劃去學,例如打理生意、裝修,可惜仲未有機會,不過做生意最緊要有好拍檔!」兩人拍住上做生意長達七年,難得他們一直沒有拗撬,阿King大讚Jason︰「我哋從來無錢銀糾紛,柏宇係個超級好人,從來無過問錢銀,對我哋幾個拍檔完全信任,又融入我哋朋友圈,我哋仲計劃緊喺中環開酒吧。」

笑老婆「喇叭口」

問他們會否考慮結拜?他們笑言覺得對親家更有趣,又表示要鬥快追個仔。二人表示彼此相識以來無所不談,阿King說︰「大家個個都『喇叭口』,咩都拎出嚟講,無秘密。」惟獨Jason太太符曉薇陀B未夠三個月時,兄弟均守口如瓶。Jason笑說︰「我哋男人無講過,我老婆係最大『喇叭口』,自己周圍同人講。」

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

編輯︰李潔盈

美術︰顏玉玲