【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

張振朗食到屙 蕭正楠推翠如做美女廚神

發佈時間: 2018/05/28

蕭正楠(Edwin)與張振朗主持新一輯《美女廚房》,節目將於本周六晚首播,二人昨日偕18位美女學徒出席宣傳活動。Edwin搞笑指錄影節目後,發現女友黃翠如原來廚藝不俗,更有意推舉女友上節目做廚神!

昨日Edwin與張振朗落力宣傳,另一主持林盛斌(Bob)因有工作在身,加上要照顧兒子而缺席。提到上輯《美女廚房》曾「發掘」不少圈中地獄廚神,今次Edwin搞笑提議將錄影廠主持的椅子改為坐廁,方便他們邊食邊屙。兩位主持早前已錄影一集,可有真的肚屙?張振朗笑說:「真係會食到肚屙,嗰次食咗蝦蟹,第二日即刻屙咗兩次,下次我知點評分。」二人更大爆嘉賓洪永城原來對海鮮敏感,但錄影時吃了不少海鮮,結果因呼吸困難不停「扯蝦」,幸好沒有大礙。Edwin抵死說:「好彩係扯蝦,唔係扯其……他嘢咋!」提到上輯主持梁漢文拍完後消瘦不少,Edwin聞言說:「我都想減肥!」

伍樂怡自認廚藝精湛

Edwin以往經常嘲笑女友黃翠如廚藝差,問他嘗過一班美女學徒的手勢後,對翠如可有改觀?他即說:「佢(翠如)直頭係神,美女廚神呀!如果佢上節目,到時我全部畀10分,我諗無人介意。」他又笑言終於見識到無綫原來有很多女藝員不懂下廚,真是「一窿還有一窿低」。

至於以美女學徒身份亮相的落選港姐伍樂怡(Kelly),自言在加拿大留學時經常煮食,所以對自己的廚藝有信心。她說:「我最拿手三餸一湯,煮中、西餐都可以,最叻係整開心果牛油果焗三文魚,同埋洋蔥煎豬扒、仲有魚香茄子。」

採訪︰Pauline

編輯︰李潔盈

美術︰梁政敏