【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

購清水灣豪宅自住 周柏豪畀老婆做業主

發佈時間: 2018/05/28

周柏豪日前以接近3,000萬元購入清水灣新盤物業,身為圈中「愛妻號」的他,直認新居寫老婆名字,他們將與王浩信一家做鄰居,兩人更相約一齊打籃球。

周柏豪、王浩信前晚為籌款節目《萬眾同心公益金》演出,兩人最近都在清水灣置業,柏豪開心表示︰「係送畀太太嘅一份禮物。(準備生小朋友?)順其自然啦,其實本來係睇樓,無諗過買,但我同屋企人都好鍾意,就有呢個決定,間屋我同老婆住,會寫佢個名。」

同王浩信做鄰居

柏豪喜歡新居位置寧靜,而且家人都住將軍澳區,問他是否方便將來湊小朋友?他說︰「所有嘢都方便啦!」對於跟王浩信做鄰居,柏豪續稱︰「其實扑鎚(購入)嗰刻佢喺我隔籬,咁啱同一時間簽約,未知幾時入伙。(是否考慮豪裝?)未決定,由太太話事,我會努力搵錢再買樓,呢個係目標。」

有報道指王浩信以3,300多萬元購入清水灣同一新盤豪宅,他表示︰「之前同柏豪打過籃球,希望到時可以同佢一齊做多啲運動。」問他會否繼續投資「磚頭」?他希望先努力搵錢供樓,太太陳自瑤都很滿意,已覺得他好叻仔。此外,王浩信前晚在籌款騷與視障女歌手蕭凱恩合唱《陪着你走》,兩人默契十足。王浩信以「盲俠」去感受,如果《踩過界》再拍新一輯,他相信會演得更好。

撰文︰Pauline

編輯:陳禮恒

美術:梁政敏