【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

陳奕迅赴俄睇世杯揭幕

發佈時間: 2018/06/13

陳奕迅(Eason)昨日到旺角出席世界杯活動,與粉絲大談波經。他透露將首次到訪俄羅斯,主要捧場睇世界杯,屆時順道暢遊名勝古蹟。

陳奕迅昨日欣賞「旺角美斯」花式足球員施寶盛即場獻技,現場充滿一片世界杯氣氛。Eason透露稍後將隨某品牌到莫斯科欣賞兩、三場足球賽事,包括觀看揭幕戰,他說︰「14號就會喺當地,自己第一次去俄羅斯,亦係第一次睇世界杯,所以好難得,心情好興奮。」

的起心肝做Gym

而此行亦會抽空到處遊覽,Eason補充︰「其中一日會去紅場,睇下啲洋蔥屋頂建築物,點都要做下遊客。」但他最好奇竟是俄羅斯美食的口味,Eason笑言︰「其實俄羅斯食咩㗎?我唔覺得當地嘅羅宋湯會特別好飲,又係一款橙色嘅菜湯。」在老婆徐濠縈力勸減肥下,昨日見Eason明顯清減不少,他透露連月來都keep住做Gym,又笑言︰「40年無做過Gym,依家一星期做一至兩次,每次個半鐘。」

何以的起心肝運動?他說:「我覺得條頸太粗,又成日水腫,好掛住個腮位。」他強調做運動是希望看起來更精神,亦不想做激光去眼袋,他說︰「我真係有諗過,但最後打消咗呢個諗頭,因為我接受唔到冇受傷而去做手術。」

採訪︰倪小珊

編輯︰陳禮恒

美術︰梁政敏