【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

「姊妹檔」出騷 倪晨曦湯洛雯靠撞樣搵食

發佈時間: 2018/06/15

湯洛雯(靚湯)、倪晨曦(Elva)兩位靚女因「撞樣」而成為網上熱話,難得她們本身亦甚為老友,昨日雙雙出席品牌活動時,更刻意以孖女打扮襯托對方,又笑言可以有錢齊齊搵。

靚湯、Elva、衞詩、鄧穎芝及林子萱等昨日出席手袋活動,靚湯及Elva首次以「異父異母姊妹檔」現身,二人活動前特地夾好髮型及衣着,不過靚湯笑言因溝通上有少少誤會,所以二人紮辮的效果不太一樣。

二人各自有親妹妹,靚湯表示跟妹妹湯樂瑤相差九歲,提到妹妹經常放性感照上網派福利,靚湯笑說:「自從我同妹妹拍廣告後,公司男同事成日問我幾時帶妹妹出嚟。」問到妹妹會否入行做明星?靚湯則指妹妹怕醜:「其實我幾乎跪喺度求佢,仲應承畀埋我份酬勞佢,佢先肯同我拍廣告。不過最後我當然走數,但有送禮物畀佢。」

稍後靚湯將與朱千雪到北海道拍節目,屆時二人會浸溫泉,靚湯笑言監製知道她和千雪都不擅長騷身材,所以屆時最多只會露膊拍攝,不會有性感演出。

親妹怕醜不願入行

至於Elva則有一位孖生細妹,提到靚湯比孖生妹妹更似自己,Elva笑說:「我同妹妹真係孖生嘅,佢無因為我同靚湯『撞樣』唔開心,反而仲多咗人關注妹妹IG。」她指妹妹在加拿大生活,也無意入行做明星:「因為佢係怕醜型,比我更加斯文,同埋已經有兩位小朋友。」

採訪︰Pauline

編輯:李潔盈

美術:梁政敏