【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

拍劇撞親後腦 高海寧:視力有後遺症

發佈時間: 2018/07/03

高海寧(高Ling)日前拍攝新劇《C9特工》時,不慎在街市跣倒引致後腦受傷,即時送院治理後,幸無大礙已出院。她昨日宣傳下周首播新劇《BB來了》,透露目前仍未完全康復,擔心視力受損。

高海寧、黎諾懿及李佳芯(Ali)等一班《BB來了》演員,昨日齊在育兒中心進行宣傳活動。高Ling憶述意外當日,跌落地時幸好有臀部卸力,但右邊腰間瘀了一大片,後腦亦腫了,她說︰「都有少少後遺症,右眼睇嘢好似有飛蚊症咁,其實好快已照咗視網膜,應該無大礙,不過一條眼肌運作唔太好,稍後要做磁力共振。」

高Ling表示目前不可以駕車,問她可有觀音兵做柴可夫?她笑言︰「我從來唔收兵,公司都有車接載出入外景場地。(男友鄧智偉有無載你?)佢都唔揸車,佢自己有司機,但司機都好忙。」她又稱劇中仍有不少動作戲,但無意搵替身或者押後拍攝。

李佳芯最怕抱初生B

Ali湊B顯得雞手鴨腳,試過一手抓着「BB」頭部,好彩眾人只是用娃娃公仔代替真BB來示範。她直言最怕抱初生嬰兒,「試過要抱出世15日嘅BB,我真係唔敢掂,好怕整親佢哋。」諾懿囝囝小春雞目前已一歲,他恨追個女湊成「好」字,並笑指:「聽講生女就要夜晚努力,生仔就日頭。嗰時生小春雞都係日頭努力,不過呢排拍劇拍到通宵,無時間造人。」

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

編輯︰陳禮恒

美術︰梁政敏