【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

一提戀情即怕醜 阿Sa唔認男友係最佳旅伴

發佈時間: 2018/07/27

蔡卓妍(阿Sa)自從與男友石恆聰(Anthony)拍拖以來,一直低調護愛,不過昨日阿Sa和林海峰(阿Jan)出席旅行用品活動時,席上多番被阿Jan取笑戀情,令她哭笑不得!

阿Sa和阿Jan昨日在活動上,談到誰是最佳旅遊伴侶,阿Sa沒有提到男友,反而示意是老友容祖兒。大會隨後安排二人即場印製個人名牌,阿Jan抵死說︰「阿Sa可以印ASA,可以代表A Sa,又可以係Anthony,我成日見佢(石恆聰)拖着你……個篋。」

Jan對女兒寬鬆

問阿Jan是否經常見到石恆聰?他說︰「睇相咋!同一般市民、讀者一樣。(想見阿Sa男友真人?)佢(阿Sa)想見多啲。」阿Sa聞言一臉尷尬,問她何不揀選男友做最佳旅遊伴侶?她坦言覺得不好意思,又笑言自己百搭,跟任何人都可去旅行,阿Jan又插口︰「不過固定就一個!」

阿Jan指自己的旅行腳是家人:「隨住唔同年紀,有啲腳(女兒)會自己去玩。」如果女兒與男仔去旅行,要先給他過目?他笑說:「機場呀?我又唔係移民局,我哋出入境好寬鬆。」他又將話題扯到阿Sa身上,令女方不禁說︰「我依家好Hot呀!」Jan講笑說︰「我邊會令到妳最Hot吖,我又唔係妳最佳旅遊伴侶!」

採訪︰Pauline

編輯:李潔盈

美術:顏玉玲