【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

北角新酒店 即劏靚魚Show

發佈時間: 2018/08/01

不少高級日本餐廳,會以即劏靚魚Show做賣點,估不到連食Buffet也有這極尚享受。北角最新五星級酒店Hotel VIC的自助晚餐,每逢周六有大廚即劏原條靚魚做刺身,好彩的話,可以大擦日本藍鰭吞拿。

自助餐廳名為The Farmhouse,由獲獎無數的室內設計師André Fu設計,以木材、天然光、綠色植物,帶出農家感覺,既有餐桌椅,也有多張舒適梳化,奉送靚海景,還設有一個戶外花園,好好Feel。

醉人夜色伴美食

識食,一定要揀Dinner buffet,醉人夜色襯托下,飽嘗超過250款美食。回本首選,一定是凍海鮮、刺身等,龍蝦、凍蟹、大蜆等都不缺,星期六晚限定的還有大廚即劏原條靚魚做刺身,魚類款式按時令而定,吞拿魚、三文魚、油甘魚等輪流出場。凍海鮮每天供應5、6款,包括波士頓龍蝦、凍花蟹、翡翠螺、阿拉斯加蟹腳、青口及海中蝦等。

熱葷推介,煎法國Rougié鴨肝,件件油潤甘香。燒西冷亦吸引,原條重5公斤的澳洲西冷,肉色粉嫩,另有即燒牛柳、羊架及串燒,食肉獸最愛。即製美食還有意粉、薄餅、越式牛肉粉等,熱辣美味。揀甜品做結尾,一定要食雪糕,只因有個搶鏡雪糕機,識自轉,裝着5、6款口味杯裝雪糕,全屬名牌Mövenpick、Häagen Dazs貨色,稍後還有雪條及意大利雪糕球,選擇豐富。

The Farmhouse咖啡廳

地址︰北角北角邨里1號海匯酒店2樓

電話︰3896 9896

自助晚餐供應時間︰6:30pm-10:30pm

收費︰星期一至四$598/位、星期五至日、公眾假期及前夕$668/位,設加一

編輯︰余運慶

美術︰梁政敏