【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《全民造星》193cm甩beat男爆笑入圍 視迷︰打造港版李光洙?

發佈時間: 2018/08/16

ViuTV真人騷《全民造星》上月開播至今熱潮不減,前晚第22集的參賽者郭嘉駿(暱稱193)高大靚仔,表演Rap歌卻玩騎呢,仍贏盡星級導師歡心,入圍40強。不少觀眾熱捧193走韓星李光洙路綫一定掂︰有粉絲更笑稱似睇緊《全民諧星》!

現時逢星期一至五熱播的《全民造星》,先後爆紅了19歲的「翻版彭于晏」姜濤、霸氣監製花姐等。前晚播出的一集,身高193cm的郭嘉駿竟然成功跑出,他表演Rap出獨立樂隊LMF的《大懶堂》時,發音不準又甩beat,其後再Rap內地國語歌《老大》時,又大騷騎呢舞姿,其表現令人爆笑。

側田讚演出有趣

不過,多位星級導師包括Eric Kwok(郭偉亮)、火火及側田等齊齊按藍燈,讓193入圍,原來玩另類也可以成功殺出一條血路。導師們評價時意見一面倒讚好,側田稱︰「係有啲嘢睇嘅,我覺得好有趣!」火火更說︰「我覺得靚仔玩騎呢,有得做喎!」難得193亦大方回應︰「我真係騎呢㗎!」最終他順利晉身40強。

很多觀眾激讚193的演出娛樂性滿分;高呼好睇到喊。前日,193在節目播出前亦在FB留言︰「大家放心,我會繼續走全民諧星嘅路綫。」

撰文︰Steven、Pat

協力︰Selena、Jennie

編輯︰黃寶恩

美術︰梁政敏