【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

湯洛雯越南之旅有艷遇

發佈時間: 2018/08/24

湯洛雯與楊愛瑾(Miki)昨天出席時裝設計活動,一直有「靚湯」之稱的湯洛雯,最近被指受情傷影響導致身形暴漲。至於Miki剛與老公歐遊返港,她說會探望盛傳反目的前Cookies好姊妹吳雨霏。

對於被指肥到爆衫鈕,靚湯笑言︰「本身由細到大都有肉地,不過之前同朱千雪去日本拍《三日兩夜》,之後又同莊思明、彭慧中去越南不停食,可能因為咁而肥咗啩!」經過今次被指身形發福,靚湯表示會注意一下飲食,但會以健康為主,認為女仔不一定瘦才靚。靚湯又自爆去越南旅行期間,在酒店遇到一個越南靚仔,「見到佢第一眼已一見鍾情,但通常睇上眼嘅都唔會做主動,如果佢對我有意思,都可以check番我入住登記資料嘅。」

Miki揚言準備探Kary囝囝

楊愛瑾早前和老公郭永淳去了法國南部及西班牙度假兩星期,她說囝囝已16個月大,自從他出世後,難得跟老公享受二人世界。問到可有探望剛誕下兒子的吳雨霏(Kary)?Miki帶點猶豫表示︰「等佢ready先。(送禮物?)都會,尿片、衫仔比較實用嘅嘢。」

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

編輯:黃卉彤

美術:梁政敏