【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

港男last day被屈買嘢飲 網民:派散水餅文化不可取

發佈時間: 2018/08/24

相信唔少打工仔都試過食離職同事嘅散水餅,又或者自己都派過。有網民喺網上討論區,話自己前日last day,本來諗住放lunch去西餅店「求其執十幾件餅就算」,點知「唔知邊位同事整咗張list話要飲Sharetea,依家佢地填晒話要飲咩」。而且,班同事仲要求多多,「又話要少糖又話少冰咁」,所以佢hold住咗張紙,喺討論區開po問其他網民到底買唔買嘢飲好。

網民撐唔好買

呢件事引來大批網民留言,當中有好多人撐佢唔好買嘢飲,「即場撕爛佢啦」、「用公司茶包沖比佢地啦」、「last day你大晒,驚咩」、「你last day,唔送都冇人咬到你」、「老奉啊宜家」、「俾我唔買,咩都唔買」、「都無幾可再見架啦,求其買咪算,HR同上司個杯就可以買」。同時,亦有網民分享自身經歷,「我嗰時比人屈買 Godiva」、「我同事叫我買Lady M」、「試過intern都俾人問散水餅」。

有人認為派散水餅文化不可取

另有網民認為,派散水餅文化並不可取,「依家啲人視散水餅為理所當然」、「辭職不外乎做得唔開心,人事嘢嚟,做咩我走仲要買野俾你地?如果同事真係好好嘅,咁另計」、「散水餅呢個文化係點嚟?啲人成日買散水餅等於好嚟好去,相處咗咁耐好定唔好大家心照啦」。

派散水餅係為咗大家開心

不過,亦有網民指出,其實派散水餅都只係為咗大家開心,「出黎做嘢就大方啲,唔好吓吓計較」、「反正都最後一日」、「如果啲同事好好人,請佢地食餅又有乜所謂」、「呢家嘢真係要問心,開心所以請人食我覺得OK」。咁唔知大家又點睇呢?