【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

Eason計劃成立歌迷會

發佈時間: 2018/08/31

陳奕迅(Eason)推出廣東新歌《可一可再》,並將收錄在即將推出的新碟《L.O.V.E.》,昨日Eason更在fb開live與fans吹水。之後Eason受訪,回應其2019年舉行演唱會傳聞,他笑謂︰「其實呢隻碟做咗好多嘢,剪緊個documentary,其實成件事係大過出專輯。所以我有個idea,開一場唔賣飛嘅,總之我自己頂,係咪好勁?」

他又笑言出道20幾年都未有正式官方歌迷會,或考慮短期內成立。再追問是否真的不打算公開發售門票?他笑言只是宣傳手法,詳情都要問環球,但坦言有好幾年沒在香港開騷。可擔心黃牛炒飛?他說︰「我個人唔係好怕,因為我唔幫襯佢哋!」之後又認真表示︰「最好唔好有,我聽人講話『無辦法(買黃牛)』,我會諗,呢個係咪最好嘅方法,我都唔知!」他希望大家自律,亦知道五月天的fans做得好好。