沈桃
沈桃

中環外賣新選擇

發佈時間: 2018/09/03

中環外賣新選擇

有時為咗諗晏晝食乜好,都會諗到頭痛。中午時分的中環到處都人頭湧湧,去邊度食嘢都要排隊等位,有時寧願買返公司食。麥記、大家樂、大快活都食過無數次,有時都想搞搞新意思。

前幾日見報紙提到鏞記75周年,取「75」的意頭,推出75元的雙拼外賣飯盒午市套餐,除了有馳名的燒鵝和燒味,更會送老火湯。唔,好抵噃!要知道在中環,就算普通茶餐廳的套餐都要50元起,鏞記有75年歷史,材料上盛,水準穩定,燒鵝出名,只要75元就食到鏞記燒鵝,真係好吸引。

昨天中午,終於走去鏞記買了燒鵝叉燒雙拼套餐。名牌果然係名牌,連飯盒的包裝都見心思︰紙製飯盒符合近年少用塑膠的環保要求,飯盒內有紙的間隔將菜與飯分開,一邊白飯,一邊是排得整整齊齊的燒鵝和叉燒。細看鵝肉油香滿滿、皮薄、皮下有薄薄的脂肪,而叉燒則是肥瘦適中,肥的部分又燒得甘香,而間隔則可以保存菜同飯的原味。

更值一提,就算係白飯,鏞記的白飯有一股特濃飯香味,配上半肥瘦叉燒和肥美多汁的燒鵝,再喝上有家感覺的老火例湯,好滿足!

(本欄逢周一刊登)

撰文: 沈桃 好飲好食好奇之穿花蝴蝶
欄名: 中環蝴蝶