黛安
黛安

魏綺珊陳文剛撑傷健共融 《天虹戰隊》感動全場

發佈時間: 2018/09/11

魏綺珊陳文剛撑傷健共融 《天虹戰隊》感動全場

黛安周日去元朗劇院睇「無障礙劇團」嘅《天虹戰隊》,撑姊妹魏綺珊(Jo)和她丈夫陳文剛的場。之前喺佢哋嘅fb睇到佢哋首場演出,簡直可用驚濤駭浪來形容。

《天虹戰隊》第一場演出,意外頻生!個戲在做到1/3的時候,個轉台轉唔到,全劇不設中場休息也無奈「中場休息」。劇院技術員趕緊搶修,後台人員全部進入緊急狀態,幸好個轉台在10分鐘後郁番!點知又發生一個意外!一位主要演員離台時失足跌倒,但佢堅持要做落去!Jo即刻請人找部輪椅來讓他坐輪椅繼續演,謝幕後,即刻叫白車送佢去醫院。一晚咁多意外,各演員及後台人員,即場爆發小宇宙,互相補位互相幫忙,謝幕時Jo在台上爆喊,導演文剛見到大家堅持同臨場應變,在謝幕時佢上到台,都喊到出唔到聲。

佢哋演出嘅《天虹戰隊》其實同真實嘅「天虹戰隊」遇到嘅困難何其相似。「天虹戰隊」故事是印尼作家Andrea Hirata童年真人真事,佢嘅老師不去名校,堅持去小島上嘅貧困村落教書。一間破爛學校、一群未上過學的年輕人,面對殺校和一連串不公義,他們仍堅持夢想。作者就是那個拿獎學金去法國,回印尼後寫下這篇小說的人。小說成最暢銷書,改編嘅電影亦橫掃國際大小獎項。「天虹戰隊」是生命影響生命嘅故事,「無障礙劇團」何嘗不是做相同工作?Jo和文剛熱愛話劇,他們搞「糊塗戲班」推動本地戲劇文化;再創立「無障礙劇團」,並得到香港賽馬會資助,透過戲劇訓練和表演達致傷健共融,難能可貴。搞一個演出幾個月,今次演出尤其艱苦,台前幕後接近200人,其中不少係沒任何舞台和演出經驗的傷健人士,有聽障、視障、精神病康復者,還有輕度智障和自閉症等,而劇情又有舞蹈唱歌,難度極高。

黛安要向兩位及所有台前幕後人員致敬。最厲害嘅係Jo和文剛沒休息,第二天又開始排《和媽媽中國漫遊》,令人佩服。

撰文: 黛安 消息特靈八卦公關
欄名: 八卦名利場