【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

群星悼60歲冥壽 Eason加歌紀念陳百強

發佈時間: 2018/09/11

已故巨星陳百強(Danny)逝世25年,適逢今年是他60歲冥壽,陳奕迅(Eason)、關淑怡、陳慧嫻、盧冠廷及劉美君等一眾歌手,前晚演出《環球高歌陳百強演唱會》,獻唱多首金曲紀念Danny。

大會早前公布的嘉賓名單中,包括上月墮樓身亡的盧凱彤,原定由她演出的部分,改由周殷廷及符致逸演出。至於與陳百強相識多年的林珊珊,負責在台上獨白,分享與Danny之間的小故事。Danny在圈中出名貪靚,盧冠廷唱完《突破》後,自言特意着得靚靚出場:「Danny仔同我講過『如果着得靚唔過我,你就永遠都唔會紅』,佢講得啱,所以我依家要學佢改變!」

關淑怡︰永遠的白馬王子

稍後,盛裝現身的關淑怡唱《煙雨淒迷》及《漣漪》,又大讚Danny說:「我有同過佢同台,我當時係新人,好怕醜。佢喺我心目中係白馬王子,童年回憶嚟!」

壓軸出場的Eason,則唱出《深愛着你》,他坦言心情緊張:「我成日覺得演唱會係一個好好嘅藉口,可以同大家聚首一堂,一齊去享受好正嘅氣氛同感受,好開心可以見到大家。」Eason自爆騷前主動要求加唱一首《再見Puppy Love》,最後與原唱者林珊珊合唱,為演唱會留下完美句號。

撰文︰Pauline

編輯:李潔盈

美術:梁政敏