【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

袁偉豪無意效法陳展鵬閃婚

發佈時間: 2018/09/12

袁偉豪(Ben)、張寶兒、惠英紅、蔡思貝等,前晚出席無綫新劇《鐵探》煞科宴。陳展鵬前日突然宣布十月迎娶單文柔,Ben與寶兒稱看報道才知道,並替一對新人高興。被問到何時輪到他們,Ben坦言;「畀我搏多一、兩年先,依家以工作及照顧家人為主,其實寶兒經常喺我身邊,大家都好明白方向,有消息再話畀大家知。(仿效展鵬籌備好婚禮再宣布?)順其自然啦,我可能係好典型嘅金牛座,鍾意自己一個匿埋食早餐,不過都要睇長輩嘅意願。」

小紅姐因拍劇增磅

惠英紅(小紅姐)提到拍攝時的難忘事,她說︰「足足拍咗68日,當時天氣好熱,我多數喺山邊、天台或果欄拍外景,又要着晒套裝,無中暑已經好叻。(有無辛苦到瘦咗?)反而肥咗五磅,事關我好大汗,期間不停飲能量飲品,糖份好高,所以煞科前都開始減肥。」對於劇中對手袁偉豪為了角色需要,在短短七日內狂減20磅,小紅姐欣賞他夠拼搏和敬業。

攝影︰林良明