【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

傳與富三代交往 單身吳千語:睇下有無誠意

發佈時間: 2018/09/13

與林峯分手的吳千語,被指搭上「百億富三代」施伯雄,不過千語昨日強調目前仍是單身,對任何追求者,都會先了解再考慮。至於舊愛林峯,她表示大家「再見亦是朋友」。

吳千語和薛凱琪(Fiona)昨日到銅鑼灣出席髮型屋開幕,問千語可有跟林峯保持聯絡?她說:「我哋仲係朋友,但無刻意聯絡。」她表示目前單身,提到與富三代施伯雄的緋聞時說:「依家比較少時間了解。但如果有拖拍都正常,唔會特登保持單身,一切睇緣份,最重要多啲時間相處。」

千語表示現正於香港拍戲,稍後再飛橫店拍另一部電影,豈非沒時間進一步了解追求者?她笑說:「咁要睇對方有無誠意,時間要雙方付出,之前拍拖都係咁,大家抽時間相處好重要。做呢行經常飛來飛去,試過四個月無返屋企,對方一定要明白,其實都幾難!」

Fiona時裝生意極速回本

同場的薛凱琪擁有自家時裝品牌,她透露最近開設了男裝服飾,反應相當不錯,有粉絲更表示經常買不到衫。問到生意是否已回本?她笑說︰「我同partner以為兩、三年先回本,點知一年已開始有盈利,賺幾多就不便透露啦。(已是圈中小富婆?)小富婆負擔大,大家唔知啫!」問她會否怕太叻而沒男生追求?她說:「我希望將來嘅伴侶高EQ,唔使好叻,但一定要愛我同專一,唔使賺好多錢,亦唔要靚仔,但佢一定要有自信心。」

採訪︰Pauline

編輯:李潔盈

美術:梁政敏