【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

謝安琪誕女後第一騷︰同Juno爭歌唱

發佈時間: 2018/09/13

謝安琪(Kay)、麥浚龍(Juno)、音樂人王雙駿(Carl)及陳哲廬(Jerald)將於11月7日假會展舉行拉闊音樂會,昨日舉行記者會,然而Jerald仍身在加拿大未有出席,期間三人用即影即有相機互影。

今次是Kay產女後首個音樂會,問到目前籌備得如何?Kay表示︰「不斷更新緊,揀歌方面係有啲難,因為我好少純粹講感情嘅歌,我反而好想唱Juno嘅歌,依家同佢爭緊歌,至於邊首歌暫時唔可以透露。」

Juno和Kay表示,音樂會是將他們創作的故事搬上舞台,因為故事人物由17歲開始,所以會演繹多首不同年代的歌曲。三人又透露音樂會將以影像及聲音去呈現,但強調並非以音樂劇形式演出。

Juno負責做茶水部

Juno稱與Kay合作多年,早已有默契,更笑稱自己可能只是負責做茶水部,安撫忙碌的band友。問到Juno開始練歌未?他稱已練緊,不過身旁的Kay笑謂︰「佢啲歌都唔係人咁品㗎,不過就唔係咁男性化,都幾柔弱,有時又好妖艷。」Juno又稱,屆時大家會見到一個很不同的Kay。

撰文︰Pauline

攝影︰林良明

編輯:黃卉彤

美術:招潤洪