黛安
黛安

晴報睇住賞 送兩部iPhone XS Max

發佈時間: 2018/09/20

晴報睇住賞 送兩部iPhone XS Max

上星期蘋果發布新iPhone,再度掀起熱潮。黛安都有留意遠在美國嘅發布會,每年新機上場都吸引大眾眼球,人人都期待着蘋果今年又會為果迷們帶嚟邊啲驚喜!

一如市場所料,今年共有3款新iPhone推出,更推出各種顏色,多樣化之餘又不失iPhone經典設計的亮麗感覺。雖然定價破萬,但無阻黛安有意入手堪稱機皇的iPhone XS Max!

iPhone XS Max採用OLED全屏設計,配備6.5吋屏幕,是史上最大屏幕的iPhone。黛安平時習慣用iPhone煲劇,選擇大屏幕的iPhone XS Max就最啱用,就算睇4K影片,色彩都一樣咁鮮豔,特別過癮。除此之外,iPhone XS Max更首度內置雙Sim卡槽,可以「雙卡雙待」,啱晒平時經常出trip或旅行一族;電量大咗,部機又快咗,點可以唔買呀!

今次黛安更由《晴報》姊妹中得知,由9月20日起至10月1日,《晴報》會送出旗艦機皇iPhone XS Max兩部,仲要係256 GB,畀你儲存更多影片同靚相,裝幾多Apps都無問題!

咁着數,各位當然唔可以錯過,想知道更多詳情,就立即登入《晴報》Facebook專頁啦!

撰文: 黛安 消息特靈八卦公關
欄名: 八卦名利場