【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《全民造星》姜濤有鋪照鏡癮 預言幾年後變返肥仔

發佈時間: 2018/09/21

{{hket:inline-image name="bbb.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}

ViuTV大型選秀節目《全民造星》成功掀起全城熱話,可愛小鮮肉姜濤不但深得觀眾喜愛,絕對是冠軍大熱人選;更有傳聞指三間唱片公司對姜濤青睞有加,爭相希望與他簽約,相信比賽過後仍能看到姜濤的身影活躍在娛圈!人氣爆燈的姜濤,原來帥氣背後竟然暗藏騎呢性格!

在前晚播出的《全民造星》,監制花姐玩大踢爆,姜濤「榮登」她心目中最騎呢的選手!花姐直言:「我初初見佢好靚仔,咁個人當堂醒一醒,跟住佢又成日發夢,叫佢行左佢又走去右邊。表面上又好似好聽你話,你鬧佢佢會聽你話,但轉頭又唔理你。我話晒都係至高無上嘅監制,佢都唔理我,你話佢係咪騎呢吖!」姜濤笑住聽花姐點評自己,然後不假思索辯駁:「我只係難捉摸啫。」

有參賽者再爆料,姜濤有鋪「照鏡癮」,經常在拍攝中途突然照鏡,連經過任何反光的東西都要照鏡!姜濤當然有自己一套解釋:「呢啲做藝人好基本嘅嘢。」花姐即時反問:「咁你坐喺度咁耐(錄節目),無得照鏡咪好慘囉。」唔好以為姜濤忍得住,佢自爆:「所以頭先一放(小休)已經衝咗去……」見大家笑得開心,姜濤再自爆:「我隻手錶其實唔充電,就係因為我可以反光睇到自己個樣。」花姐再追問,如果這世上再沒有鏡子怎麼辦,姜濤亦有妙計:「有水,可以睇倒影架嘛。」完全明白點解花姐覺得姜濤騎呢!

有睇開《全民造星》的觀眾,相信一定記得姜濤辛苦減下60磅才有今日靚仔樣。姜濤坦言驚自己入行後會復胖,所以把握機會望多兩眼。原來姜濤本身好為食,他曾經講過:「民以食為天呀,有咩緊要得過食呀!我保證,我廿歲或者廿一歲之前做唔到偶像,你哋幾年之後見我,一定唔會係呢個樣,實會變返做肥仔!」姜濤講講吓仲話自己呢幾年攰喇,語無倫次搞到大家一頭霧水,更突然當眾呼籲:「大家一定要珍惜我呢個樣!」各位粉絲,考驗真愛時間到了,如果姜濤變回200磅肥仔,大家還會繼續支持他嗎?