【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

狠批情敵無禮貌 袁詠儀check張智霖手機

發佈時間: 2018/09/26

{{hket:inline-image name="YUENWINGYI01.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}

袁詠儀與張智霖貴為圈中模範夫妻,經常大晒恩愛,弊在Chilam實在太型英帥靚正,不時惹來狂蜂浪蝶,緋聞不絕,更有傳當年Chilam與佘詩曼合作拍劇,搞到靚靚要親自監場,可見Chilam異性緣有幾勁!

情敵當靚靚隱形

而靚靚近日作客《viuTV》節目《大星講》,親口承認不少與Chilam合作過的女拍檔都為他意亂情迷,靚靚為宣示主權,更曾陪老公開工親自監場,點知竟然

有情敵當她隱形,靚靚憶述當日情況依然句句有骨:「佢直頭唔當我存在,我企喺隔離,佢直行直過當我透明,齋同Chilam打招呼,我明白佢係真情流露,因為實在太鍾意(Chilam),不過我覺得Chilam都有責任,應該即場介紹呢位係我老婆!每次有呢啲飛來蜢出現,我會即刻同佢討論,佢亦覺得瞞唔到我。」

情敵送湯水  Chilam與靚靚分享

靚靚又透露有人更曾施展愛心湯水攻勢,為Chilam煲湯水,但Chilam卻覺得沒有問題,還拿回家中分甘同味,令靚靚不知好嬲定好笑。眼見老公如此受歡迎,靚靚除了做跟得夫人,更大方承認曾經檢查Chilam手機:「我試過check佢電話,出於好奇心麻,係咁叮叮叮響,邊個嚟架?但佢唔想咁,佢覺得咁樣無意思,代表你唔信我。」

歸咎Chilam太幽默

其實身為藝人,拍劇時難免遇上愛情戲份,隨時可能與對手日久生情,而靚靚亦透露Chilam同樣是緊張大師:「其實我老公都好擔心我,成日打嚟check我喺邊,但我feel呢啲嘢好犀利,只要我一知道有人對我有意思,我會即刻法官上身,好清晰話畀對方知,我唔會畀任何人有機會有遐想,我成日同老公講又唔見我有呢啲情況,因為你太過幽默呀!」不僅帥氣,還要幽默,懂得逗人開心,難怪Chilam如此受歡迎啦!